Handlowiec
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego ze zgodą na przetwarzanie danych.
W tytule maila prosimy podać nazwę stanowiska i wysłać na adres rekrutacja@jaf-polska.pl
Aplikując, zgadzasz się z naszą polityką prywatności.
Drewno to Twój świat? Nasz też!
JAF to międzynarodowy ekspert w handlu drewnem. Już ponad 70 lat z powodzeniem rozwijamy swój biznes w 17 krajach na całym świecie. Od ponad 10 lat jesteśmy obecni w Polsce, gdzie na stałe zaznaczyliśmy się na rynku. Nasza ekipa liczy ponad 100 pracowników w kraju (i ponad 2500 za granicą), a JAF Polska to w branży synonim profesjonalizmu. Łączymy pasję do drewna z dbałością o pracownika, klienta oraz środowisko naturalne. Możemy pochwalić się innowacyjnymi rozwiązaniami oraz własną flotą pojazdów.
Zapraszamy do siedziby w Gądkach, nowoczesnego centrum obróbki w Robakowie oraz biura i magazynu w Małopolu. Stawiamy na stabilny rozwój, oferujemy konkurencyjne warunki zatrudnienia oraz różnorodne ścieżki kariery.
Nie marnuj czasu i dołącz do nas. Zapraszamy!
Dbamy o naszych Współpracowników oferując:
- ustrukturyzowany program wdrożeniowy
- rozbudowany system szkoleń, prowadzony przez specjalistów
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- atrakcyjne warunki wynagradzania
- pakiet benefitów obejmujący m.in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną
- nowoczesne narzędzia pracy
- stabilne i przejrzyste warunki pracy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Handlowiec
Miejsce pracy: Warszawa i teren północno – wschodniej Polski
Do podstawowych zadań należeć będzie:
- aktywne zdobywanie nowych Klientów
- budowanie i utrzymywanie relacji już z istniejącymi Klientami
- prowadzenie negocjacji cenowych oraz negocjacji umów
- realizacja celów sprzedażowych i dystrybucyjnych
- realizacja działań promocyjnych/ sprzedażowych u obsługiwanych klientów
- samodzielne planowanie własnej pracy i raportowanie rezultatów
Idealny kandydat powinien posiadać:
- znajomość rynku w zakresie oferowanych produktów
- umiejętności interpersonalne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- prawo jazdy kategorii B i gotowość do podróży służbowych
- umiejętność dążenia do realizacji celów i chęć rozwoju zawodowego
- umiejętność organizacji własnej pracy